تو حال خودم
 
بیا تا بترکی از خنده...بسه غم و غصه
بمب خنده
 
 
یک شنبه 15 تير 1393برچسب:احسان علیخانی}, :: 21:9 ::  نويسنده : سعیده جون

نزار تو حال خودم باشم،سحر شده بیدارم کن تا پا شم
{آهنگ جدید امیر تتلو ویژه ی ماه رمضان و تیتراژ برنامه پرطرفدار ماه عسل احسان علیخانی}



نظرات شما عزیزان:

sara yekta
ساعت14:11---11 مهر 1393
به مرگ مادرم من نیستم.بقران من کاری ندارم مدتهاست باورکن.
پاسخ:باش


سارا یکتا
ساعت18:04---2 مهر 1393
خدایا حتمأ باید بمیریم روحمون شاد شه؟!!نمیشه همینطورى یه حالى بدى…!!!؟؟؟ﻣﺎ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺗﻮ ﻧﯿﻮﯾﻮﺭﮎ ﺭﻭ ﻣﯿﺪﯾﻢﺍﻣﺎ ﺑﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺷﻌﺐ ﺍﺑﯿﻄﺎﻟﺐ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ.
پاسخ:ن باباسارابزرگ شدی


sara yekta
ساعت16:26---26 شهريور 1393
یارو به به دختره ميگه:عزيزم تو زنبور عسلی،چون هم زنی هم بوری هم عسلی،غضنفر که اونجا بود جو ميگيردش ميادخونه به زنش ميگه:هی زن تو پنگوئنی،برای اينکه هم پهنی هم گوهی هم أنی!

سارا یکتا
ساعت18:34---23 شهريور 1393
سلام نیستی

sara yekta
ساعت23:38---21 شهريور 1393
روزی ایوب و لقمان خواستند دقایقی با اینترنت ایران مشغول باشند......بعد از ده دقیقه ایوب صبرش را از دست داد لقمان هم ادبش را :|

sara yekta
ساعت11:55---18 شهريور 1393
سلام.
Halalam kon
Upamo bekhooni mifahmi


سارا یکتا
ساعت13:14---23 مرداد 1393
ﻭﺻﻴﺖ ﻛﺮﺩﻡ ﻭقتی من ﻣﺮﺩﻡ ﻛﺮﻡ ﺿﺪ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﻭﻋﻴﻨﻚ ﺩﻭﺩﻳﻤﻮ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺧﺎﻙ کنیننیست همش ﻧﻮﺭ ﺑﻪ ﻗﺒﺮﻡ مبارکم ﻣﯿﺒﺎﺭﻩﻣﻨﻢ ﮐﻪ ﭘﻮﺳﺘﻢ ﺣﺴﺎسه...

sara yekta
ساعت23:21---3 مرداد 1393
خدایا یه لطفی در حق من بکن
ده دقیقه قبل از مرگم یه خبری به من بده تا من گوشیم رو فرمت کنم.


sara yekta
ساعت12:35---25 تير 1393
خوشگلی و جذابیت و خوشتیپ بودن هیچ تفاوتی تو زندگی آدم ایجاد نمیکنه.
مثلا زندگی من الان با شماها چه فرقی داره
پاسخ:ن بابا سارا جون اعتماد بنفشت منو کشته


چی میخوای
ساعت17:19---18 تير 1393
تتلو گوش میدی
پاسخ:اره


چی میخوای
ساعت2:40---18 تير 1393
من عاشق عممو تتلم
پاسخ:هههههه


رها
ساعت0:34---18 تير 1393
مرسی عزیزم عوض کردی گذاشتی کلبه غم
پاسخ:جان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


nima tanha
ساعت12:34---17 تير 1393
سلام خوبی سلامتی پیدات نیست دیگه چرا؟
در ضمن وبت باحاله کلی خندیدم

پاسخ: خواهش میکنم


عشق2طرفه
ساعت8:48---17 تير 1393
خخخخ عجب

بهنام
ساعت12:36---16 تير 1393
ممنون سعیده جوووون

فدای داری
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیا تا بترکی.بیا گو نخور و آدرس s1378.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






ایکن های لیدی شکلاتی


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس


















آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن







center>